Utmaning!

Jag har blivit utmanad av VeronikaP i hennes blogg.

Fem saker jag vill ska hända 2007
  1. Jag vill att min MS sjukdom ska hålla sig lugn så jag inte får några skov utan kan jobba och leva som förut.
  2. Att min familj har det och mår bra.
  3. Pyssla en hel del.
  4. Att min ansökan till Rehab på Teneriffa Vintersol blir beviljad så jag kan åka dit i höst på träning.
  5. Vinna lite pengar skulle sitta fint.
Skickar nu utmaningen vidare till Syrran Annika och Sara (Som brukar vara hos Anna).

Ni som kikar in här får gärna lämna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof Stenberg

Instämmer till fullo i Dina önskningar.

Jag har också önskemål om att få komma till Vintersol.

Jag MÅR bra
men GÅR lite sämre

Jag önskar Dig och de Dina ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR.

2006-12-30 @ 23:30:44
Postat av: Lena

Hej! Sven-Olof!
Kul att du mår bra och att du tittar in i min Blogg. Gott Nytt År på dig också!

2006-12-31 @ 00:26:51
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Hej, hej...
Kul att du antog utmaningen!
Jag hoppas verkligen att din ansökan om att få åka till Vintersol blir beviljad! Jag håller tummarna!

2006-12-31 @ 11:19:38
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0