11 Augusti Lite nya kort......

Här var det ett tag sedan det var uppdaterat. Har jobbat en del och Jeanette har haft kompisar från Västerås här så det har inte blivit mycket pysslat. Har fått lite beställningar på kort och sedan har en kompis fått en liten prins. Har framkallat lite kort som jag ska scrappa, framför allt LO till Felicias album som hon ska få när hon fyller fyller 1 år 20 augusti. Har tagit lite kort med den nya kameran kul. Har användt mig av förinställningarna håller på och läser instruktionsboken.

image278

image279

image280
Har fyllt mitten av blommorna med glitterlim efter scanningen.
image281
Första kortet jag tog med nya kameran en närbild på min pelargon.

Ha en forsatt trivsam helg!
Glöm ej att lämna en liten signatur!
Lena

Kommentarer
Postat av: Linda

urfina kort och härlig pelargon!

2007-08-11 @ 16:04:32
URL: http://lindaspyssel.blogg.se
Postat av: Paula

Härliga kort. Urläcker pelargon. Love it!

2007-08-11 @ 22:56:34
Postat av: Åsa/asamia

Finfina kort!
Såg att du undrade över Olivia bokstäverna till CB - de är ca 2,5 cm höga - skulle nog kunna passa även till LO.

2007-08-12 @ 08:19:24
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Chruss

Snygga kort - fint med banden du har trätt runt ramen!

2007-08-12 @ 11:39:39
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina kort, gillar också bandet som du har trätt som en ram. Nöjd med kameran, väl?!

2007-08-13 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0