14 Augusti Påskkäring.....

Idag har jag städat på mitt skrivbord och bland scrapgrejerna. kollade igenom alla de kort som jag framkallade sist och lagt dom i högar och i vilken ordning jag ska scrappa dom. De flesta kort är på Felicia och jag hoppas hinna scrappa många sidor fram till på söndag då hon fyller 1 år.

Idag gjorde jag denna dubbel LO känner mig ringrostig svårt att komma igång. Får försöka leta fram några skisser som jag kan följa så kanske det blir lättare att få flyt. Imorgon blir det inget scrappat för då jobbar jag.

Ha en skön tisdag kväll och onsdag dag!
image283

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men den blev väl bra ! Har du stämplat rubriken med foamstamp?

2007-08-15 @ 12:07:43
Postat av: Lena(lenalandis)

Ja det är stämplat med Foamstamps och akrylfärg. Sedan fyllt i konturer med svart tusch.

2007-08-15 @ 19:13:36
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0