Ändrat LO........

Kännde mig ändå inte riktigt nöjd med Vår blomma LO. Det ena kortet hörde liksom inte till den med kepsen. När jag gick igenom korten jag hade kvar så hittade jag ett som tillhörde serien som fastnat bakom ett annat kort så då bytte jag ut det. Och det blev mycket bättre samt att jag satt dit lite blad på swirlarna. Bättre va?
Vårblomma
Här kommer andra sidan. Det var från spegeln jag fick idén till blomman i förra LO.
Skrev spegelbild även spegelvänt. Blev väl ganska bra den också.
Spegelbild

Kommentarer
Postat av: Carina Lennartsson

Den nya vår blomman blev finare men det var inget större fel på den andra heller. Vi tittar allihopa nu.

2007-02-17 @ 10:32:09
Postat av: Chruss

Men vilken underbar blomma!!!!

2007-02-19 @ 17:47:48
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0