Skräp swapp!

Jag är med i en skräp swapp på Annas Scrapbooking. Det går till så att en person startar med att lägga scrapsaker som de inte vill ha i olika påsar och skickar det vidare efter en lista. När man får påsarna så tar man det man tycker om och lägger dit något som man själv inte vill ha längre och skickar vidare tills den gått runt och den som skickade först får tillbaka påsarna med ett alldeles nytt innhåll.

Här har jag gjort ett kort och det mönstrade pappret bytte jag till mig i skräp swappen. Motivet är från Hänglar & Stänglar. Har scrapliftat en del från Asamia (se länkarna).

Gjärtliga hälsningar

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad duktig du är att göra kort, alltid lika kul att kika in här och se vad du hittat på!
Tack för titten,
Kram Åsa

2007-01-31 @ 08:04:28
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0