3 Juli klämt lillfingret....

Idag åkte jag till syrran med skolbänkar till hennes två barn de blev jätte glada och Jonna scrappade en LO direkt. När allt var klart så skulle jag bara stänga bil dörren men halkade med handen så lillfingret kom i kläm och DET gjorde ONT. Fick gå in och lägga mig på köks golvet med benen högt för jag höll på att svimma. Nu åter står det att se om nageln blir kvar eller om jag tappar den.  När jag ändå var i Bengtsfors passade jag på att titta in på papper & sånt  där handlade jag dessa clearstamps Flourishes v.2 från Autumn Leaves. Det blir nog inget pysslat idag med tanke på lillfingret men imorgon kanske.
Ha en skön kväll!
image264

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas det känns bättre i fingret snart!
Ska bli skoj att se vad du skapar med dina nya stämplar, har dem också och ÄLSKAR dem! :D
Kram Kicki

2007-07-03 @ 22:26:57
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Akleja

Stackare, vilken otur med fingret.
Jag har också de här stämplarna och gillar dem jättemycket.
Ha´det så bra, hälsar Carina.

2007-07-04 @ 10:14:24
Postat av: ansol

Ajjjj. Jag har också liknande stämplar, fast flourish elegance (eller hur det stavas). De är härliga att jobba med.

2007-07-04 @ 11:52:48
URL: http://ansol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0