7 November Gör ett nytt försök med bilder...

Här nere på Teneriffa fortsätter solen att skina det har den gjort de senaste dagarna så nu börjar jag få lite färg.
Det är mycket träning om dagarna men vi har allt roat oss också. På lördag är det dans på Vintersol och det är en häftig upplevelse och se alla dans. Alla kan dans som vill oavsett om de kan gå eller sitter i rullstol det är coolt. Igår träffade jag ett par som var här förra gången jag var här och de är hejare på rullstols dans så det ska bli kul att se dom dansa till helgen. Annars fungerar det bra med den nya rumskompisen och det är skönt. Måste ta en dag till helgen då jag fotar med systemkameran måste träna lite. Idag var jag å en liten akvarellkurs det var kul.

Hoppas ni har det bra där hemma!
image387

116014-390
116014-391
116014-392
116014-393

Nu verkar det som det fungerar med uppladdningen. Det här är lite bilder från min dagliga morgonpromenad ut efter stranden. Lite mörka men hoppas ni ser ändå.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att höra att du har det bra. Det ser ju ut att vara jättefint där. Tur att det fanns akvarellkurs så du inte tappar pyssellusten helt!

2007-11-07 @ 20:59:20
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Ika

Trevligt med lite bilder - ser ut att vara en fin morgonpromenad.
Själv har jag varit på en Inspirationsdag i K-stad å lyssnat på bl a Kjell Bergkvist och Måns Möller..
Mycket rolig dag! Kommer man inte till Vintersol så kommer man till "sola i Karlsta"!
Haré gött!!

2007-11-09 @ 09:06:55
Postat av: Chruss

Fantastiska foton!

2007-11-11 @ 12:00:38
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

Åh så härligt det ser ut....njut, här hemma är det kallt :) kramiz

2007-11-11 @ 16:01:48
URL: http://louise.blogg.se
Postat av: Busan

Hoppas du har det bra och passa på och njut!
//Busan :)

2007-11-12 @ 15:05:00
Postat av: Anonym

Härliga vyer

Måndagkväll, jag söker efter inspiration. Fattar inte att jag är så trött just ikväll. Men ska sedan se fotbollsgalan ? roligt med artister. Först tar jag en blogrunda

2007-11-12 @ 19:33:39
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: ingrid från götet

Hjättekul att läsa att du har det bra och får så mycket bra träning. Tyvärr blev jag sämre under resans gång tog oss inte till dig på ngt mer besök. Är nu sjukskriven och ska till läk.10/12. Inget cortison dropp mot dessa förbenade känselbotrfall. Min fråga har du fått det ng gång? de säger att det inte brukar ha ngt resultat på dessa skov.Vi kämpar vidare var och en på sitt sätt. Startade upp min Nhr-cirkel förra veckan med "Att leva med MS" träffas v.a.v så jag hoppas det ska vända nu, man glömmer ju, hur lång tid det tog förra gången o.s.v. Nog pratat om sjukdom. Längtar tillbaka till värmen igår kom de första snöflingorna i gbg ska lägga in ny ansökan om rehab.när jag träffar läk.Nu skiner solen så jag får ta mig en promenad idag. Kul att höra att det blev bra med din nya rumskamrat. Ha det så skönt i värmen ,oj va tiden går!! ta vara på den.
Kram från Ingrid

2007-11-14 @ 10:42:58
Postat av: Gunnar Värmland

Fantastiska foton från vintersol kände igen mig på dom flesta ställen. Tänk vilket underbart ställe och vilken tur att få komma dit för träning och behandling. Jag ska också försöka komma tillbaka så fort som möjligt. Ha det så bra.

2008-01-09 @ 14:39:32
Postat av: Kuyferd

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-09-08 @ 12:56:37
URL: http://kuyferd.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0