6 September gör om i bloggen.....

Har suttit hela förmiddagen för att göra om layouten i bloggen det som inte funkar är att jag inte får bort det rosa i mitten. Det gör mig vansinig!!!!!! Hur jag än gör så nog är det rosa. Någon som kan hjälpa mig? LOVE heter stilmallen. Gjorde 4 Lo i går ska fota och lägga in dom senare idag när frustrationen har lagt sig!

Forts....
Nu har jag fått till det! Bytte stilmall som grund så gick det bättre! Nu får den vara så här en stund ska försöka ändra mer lite längre fram när andan faller på.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Kan du ändra texten till vit här?
Syns dåligt med svart på den "lila" färgen

2007-09-06 @ 11:49:21
Postat av: Lena(lenalandis)

Tryck på uppdatera knappen så ska bloggen var i brunt och turkos med svart text.

2007-09-06 @ 12:26:00
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jasså, du... sååååå ska man göra också!!
:-))

2007-09-06 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0