19 Augusti Vinnare är.......

Tack för alla fina kommentarer här igår! Jag har nu dragit en lott och det blev lott nr 12 Grattis Emma!

Emma du har inte skrivit in din mail adress så lämna en ny kommentar och skriv med din mail adress den visas bara för mig och inte till allmänheten.

Jag gjorde 11 kort igår några blev jag riktigt nöjd med andra lite mindre nöjd med men det flöt på bra.

Här kommer några av korten jag gjort hittills på semestern. Det är ju Farsdag i höst så jag passade på att göra några kort till det. Det är svårt med manliga kort att få de maskulina så att säga. Troligenså blir det fler uppdateringar idag då jag känner fortsatt lust att skapa och vädret är halvdant och jag trivs i mitt nya rum!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0