20 Augusti Regn regn regn....

Ja idag har det verkligen ösregnat ! Har varit med en kompis och hennes barn och fikat det var jätte trevligt.

Igår gjorde jag många bokmärken som jag skaha till försäljning i höst på jobbet och så.
Hann med att göra 3 kort i går också, gud vad det flyter på nu men det är klart det flyter ju rätt bra ute också.....

Jag har fått några Awards från Liviro och Lenislenis det tackar jag för!



Här är reglerna:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominate

Vardagsrummet

Hemmapålandet

Jeanettes blogg

Baka en koppkaka

Ansol

Tulpanens blogg

Tezzan

Här kommer några kort





och några bokmärken om ni orkar titta!



Ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Men åhh, vad snällt av dig. Vad glad jag blir.

Det var ett tag sedan jag var här inne.

Du är ju väldans duktig du, som vanligt.:-)

Kram...och Tack, så jättemycket!

Stina

2008-08-20 @ 22:28:26
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej och du så snällt..tusen tack:)..Blir glad av sånt där..åh jisses så fina kort du gör..jag gör kort i perioder..just nu har det inte blivit så mycket med det..men lligger och gror lite i bakhuvet..ska göra en del saker .bl.a kort till en höstmarknad som vi ska vara med på i sep. i Brunskog.... nu ska jag kika lite extra på alla dina kort..kanske man kan härmas lite:)..kram ..PIA

2008-08-20 @ 23:13:40
URL: http://www.pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Erica

Men åhhhh, va snällt :) Tack så mycket!

Vilka fina kort och bokmärken du gör, det blir inga problem att sälja dom!



Kram

2008-08-21 @ 20:06:09
URL: http://tulpanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0