26 Augusti Marge hello!!!!

Marge G if you read this would you leave a comment and write down your email adress in the blog I probably got the wrong adress!
You are so welcome to visit us in Sweden Marge!

Lite förklaring: En släkting till mig har skrivit ett brev (snigelpost) att de vill besöka oss det är med ganska kort varsel så jag har försökt att email ett svar men jag får tillbaka det hela tiden trots att jag har svarat på ett mail som hon skickat på en mail adress som jag inte använder så ofta. Tycker det är konstigt att det inte går fram när jag trycker på knappen för att svar på mailet jag skriver ju inte i adressen själv .....  Fick en adress i snigelposten men det blir samma där. Idag skickar jag också ett brev med snigelposten men hoppas att gråben har fått tag i det så det kommer fram fort.

Vilket tråkigt väder igen det har varit så skönt när solen varit framme de sista dagarna.

Får se om jag hinner scrappa något idag eller hur det blir är lite sugen på ett pop up kort....
Fast jag måste göra några dopkort först.... Får se vad det blir.....

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0