29 Augusti Fullt upp.....

Ja nu är det fullt upp... I kväll kommer svåger och svägerska och lilla Felicia på besök och stannar tills på lördag. Svågern ska ställa ut sin fina amerikanare imorgon. Hoppas det blir fint väder och att jag kan ta några fina kort förstås. Ska bli kul att testa det nya objektivet. Så idag är det till att städa och handla.

Ska träffa en kompis vi ska planera inför vårt kalas för arbetskamraterna nästa helg beställa lite mat och så.

På söndag börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester.....

Kollade om skivan till datorn hade kommit men det hade den inte suck!! Sa att nu har det gått en månad så nu måste ni kolla upp det så det inte har blivit något fel..... men än har de inte hört av sig.... vill ha min nya dator nu......

Igår så registrerade jag mig på bildredigeringskursen och tittade på första lektionen. Den var tung men det skulle den vara för de som inte har grejat så mycket med photoshop. Men jag kan ju inte börja testa än eftersom jag INTE HAR NÅGON DATOR ..... Studentpriset på photoshop gäller för endast en nedladdning på en dator så det blir till att vänta....
Men kursen verkade bra och det ska bli kul att börja testa.

Måste försöka få fram något foto på Jonas som jag kan använda till tackkort för Jonas student.

Ja ja nog tjatat här kommer några kort jag gjorde igår och imorse.

Ha en skön helg!




Blommorna och knapparna är från Heléna på 4U Design ni har väl varit inne och tittat på de nya grejerna från Panduro.
(Räknade korten idag har visst gjort 29 kort under semester!)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Hopp

Jag vet när en kompis till mig var där som utbytesstudent så hade de tipset att man kunde köpa en osthyvel och ta med som gåva.. Men det är ju ett tag sedan..

Men jag är annars ganska säker på det..

De kan ju ha utvecklats till att ha dem nuförtiden..

Vi var till USA för 3 år sedan och hade en sådan sverige almenacka med oss. Det var mycket uppskattat.. Dock så reagerade den ena på att våran vecka startar på måndag.. Där startar den på söndag.. Har med kyrkan att göra.. Men det är fina bilder i om olika landskap eller vad det nu var..

Snuttis håller på att piggna till.. Dock rätt så snorig ännu..



Ha det gott

Kram

Viktoria

2008-08-29 @ 10:01:48
URL: http://papperochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0