5 December sovmorgon.....

Igår talade jag om för min familj att jag ville ha sovmorgon och det skulle jag få. Vad händer då??? Jag vaknar pigg kl 08.00!!!! Typiskt men jag får väl ta en middags lur om jag blir trött, ska ju jobba lördag dygn så då blir det inte mycket till sömn.
Hade några kreativa timmar i går kväll då jag fick gjort lite kort och altrade en chokladkaka.

Jag har gjort några neutrala kort som man kan ha när man går bort på nyår eller bara som gratulationskort.



Det som är bra med att altra en chokladkaka är ju att man måste köpa två för en måste man ju öppna för att kunna få en mall. Då måste man ju smaka på chokladen också så man vet att den är god eller hur!


Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Skit vad vackra ting! Det måste ju bli hur vackert som hellst under din gran!!



Ps. Jag har nu skrivit om min olycka & skada (varför jag sitter i rullstol) på bloggen...lång läsning men för den som orkar och vill, är det bara att läsa. Fast du vet väl redan :)



Ha en fin fredag!

2008-12-05 @ 11:46:12
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack Lena...du vet jag gillar skriva och det har varit en del som frågat, så då tänkte jag bättre att berätta än att många ska undra.



Ha en fin fredag i vinterlandskapet :) Här är ganska mycket snö...

2008-12-05 @ 18:11:10
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0