7 December Glömde kameran....

Måste lida av Alzheimer light... Sitter här och skriver att jag ska fota på julmarknaden och åker i väg utan kameran suck...
Vilket fall som helst så var julmarknaden mysig med mycket fint. Köpte örhängen och en liten skål av keramikern Sanna Wijk. Imorgon kommer det bilder på det jag köpte om solen behagar titta fram så jag kan fota i dagsljus.

I eftermiddag så gjorde jag ett kort med en röd ros efter tips från Tesa. Rosen var jätte lätt att göra. Bild kommer imorgon.

Mycket som ska visas imorgon så kika gärna in då!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Då kommer jag i morgon...fast ha en fin dag idag också :)

2008-12-08 @ 11:10:32
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Anne/anneh

Åååå, vilken fin ros! Hur har du gjort den?

Mycket annat fint här också. Tur att jag hittade hit:)

2008-12-08 @ 21:11:33
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0