19 Februari Svart vitt......

Har snöat in lite på Rub-ons tycker det är roligt och lättvindigt.  Rub-Ons blommorna på denna LO är inhandlat hos 4U Design Åmål.
image457
Det blev en nästan helt svart vitt Lo. ska nog beställa lite svart vita kort och prova att scrappa med...

Det blev ingen vinst i tävlingarna nedan tyvärr....

Imorgon ska vi ha kunskapsprov på jobbet hoppas det går bra... alltid nervös... vill göra bra ifrån mig..

Efter det måste jag börja att tapetsera kommer liksom aldrig till skott det är alltid något som gör att det känns som det inte är någon idé att starta efter som jag inte kommer hinna färdigt.

Hoppas ni får en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men du...va fin LO du gjort,så stilrent men ändå lite lite grejer på.
Va fin Mathilda är fin i håret.
Nu ska jag fortsätta å röja i hobbyrummet.....
Ha en bra dag. Jeanette.

2008-02-21 @ 12:04:39
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygg LO!
Näää, jag vann inte jag heller, men skam den som ger sig.

2008-02-21 @ 19:00:01
Postat av: Louise (vbg)

Åh jag gillar ditt PB igelkottekoret...härligt. Mycket fint här i bloggen att kika på. kramiz

2008-02-24 @ 13:58:00
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0