19 Januari Några nya layouter....

Fick några foton igår som jag hade beställt. Här kommer två layouter jag har gjort av dom.Det lila med blomman får jag inte till med dekorationer men det kanske ska vara stilrent helt enkelt vad tycker ni tar tacksamt i mot tips.

Hoppas ni inte blåser bort där ute i sverige!

image439

Ska det var någon text eller något annat på tycker ni? Detta kortet tog jag på Vintersol Teneriffa i höstas för att testa mina inställningar på den nya kameran.

image440

Här är det dottern som blivit brunett och tycker hon är cool!


Kommentarer
Postat av: Paula

Vilka härliga kort. Kortet på blomman är underbar . Blom LO:n, som du säger kan vara stilren men jag tror att en titel skulle passa bra. T.ex vänster kortkant och/eller under kortet.
Precis som du skriver , hon är COOOLLL. Läckert!!!
Kram

2008-01-19 @ 16:35:14
Postat av: Annika

Verkligen fina LO:s! Tycker nog också att du skall ha med Vintersol eller Teneriffa som en titel. Om några år kan det vara kul att veta vart kortet är taget. Annars räcker det med dekorationer, snyggt med det stilrena.

2008-01-19 @ 17:50:36
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Annika

Varför inte ta upp det blåa i pistillen (eller vad det nu heter) och skriva titeln i den färgen?

2008-01-19 @ 17:51:35
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0