13 Maj Kreativiteten håller i sig.....

Här kommer tre konfirmationskort som jag har gjort. Inspirerad av SasSa. Tack PaulaW för lånet av fjäril stämpeln och fjärildies. Ska nog lifta mig själv och göra några student kort i samma stil. Alla kanske inte vill ha Magnolias student stämpelmotiv på korten. Tycker om det stilrena också.

Igår var det igentligen sista gången på fotokursen men vi ska ha en lite längre utflykt om två veckor. Vi ska fota en gammal skrot med massor av skrotade bilar där träd växer i bilarna. Det ska bli kul.

Det är ju Fotofest i Åmål denna vecka så idag har jag varit runt och tittat på de flesta utställningarna. Pratade med Elin Torger hon fotar helt underbara macro bilder. Sedan var det en stor fotograf från New York bördig från Säffle tror jag som heter Olov Wahlund. Han printade ut sina bilder på ett papper som nästan såg ut som akvarellpapper och det passade hans bilder så bra. På torsdag ska jag och PaulaW till Fengersfors bruk och ta bilder en utflykt med fotofesten.

Imorgon ska jag jobba och på torsdag ska jag in på min behandling för MS tänkte lämna in min dator då och hoppas de hittar felet och att det går på garantin (tänk om man kunde göra så med sig själv också). Hoppar säkert in till Annas scrapbooking också skulle behöva lite vita blommor.

image516

image517

image518

Ha en bra dag och kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Jättesöta konfirmationskort! Jag är övertygad om att de är/blir populära.
Ja visst är de nya Maja Design papperen underbara!! Jag var hos Paula idag igen för att köpa fler papper i de övriga serierna. Hon hade fått in ytterligare två serier men "Paula"-serien hade hon inte fått ännu. Hon (Paulas mamma) trodde på slutet av veckan.

2008-05-14 @ 00:59:19
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka fina kort! Tack för kommentaren om mina kort. Nu är jag frisk igen.

Sommarkramen Anna

2008-05-14 @ 06:31:09
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ser likheten med SasSas fina kort, och dina är också underbara!!

2008-05-14 @ 06:40:42
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Madde

Åh vad fina kort du har gjort!

2008-05-14 @ 07:55:36
Postat av: SasSa

Oh, de är jättefina! Blev så glad av din kommentar och så roligt att se hur dina blev. Va lika diesen och stämpeln är, har jag inte sett innan. Mer jag måste ha...;-)
Ja, stilrena är så fint och som du säger inte säkert att alla vill ha figurstämplar på. Kikar gärna tillbaka för resultatet;-).
Ha en fortsatt bra dag!
KRam SasSa

2008-05-14 @ 17:36:21
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: paulaw

Vad fina kort du har gjort. Helt ljuvliga. Vi syns imorgon. Har laddat med större minne till kameran:-)

2008-05-14 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0