30 Maj Fler studentkort i värmen....

Oj idag var det varmt men jag ska inte klaga det är underbart att sommaren äntligen är här och jag hoppas att den stannar. Idag var jag och shoppade hos Viktoria som har Papper och sånt. Köpte de nya cardstocken Core´dinations och flera snygga clearstamps. Ni vet väl om att Viktoria troligen är billigast i sverige på Cuttlebugg/ Cuttlekids dies. Gör gärna en sväng in i hennes webbutik och fynda!

Nu på kvällskvisten har jag gjort tre studentkort som jag ska ge bort på torsdag tillsammans med några presenter.

Imorgon ska jag plantera lite blommor i urnor och börja planera för studenten.

Ha det bra i värmen och skriv gärna en liten snutt i kommentarer!
Lena

image533

image534
Swirlstämpeln ovan köpte jag hos Papper och sånt.

image535

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina kort!! Gillar färgerna, man blir glad av dem!Fjärilar verkar va inne nu, hittar på allt; tröjor, linnen, kort och presentpapper.
Hoppas ni har en lika fin helg som vi - underbart varmt o soligt väder.

2008-05-31 @ 16:54:58
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: paulaw

Helt ljuvliga kort Lena! Underbara:-)))))

2008-06-01 @ 09:05:49
Postat av: Karin B

Vilka läckra kort du gjort!

2008-06-01 @ 21:27:26
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Landstoken Helena

Härliga kort i läcker färg.

Ha det gott!

//Helena landstoken

2008-06-16 @ 22:58:10
Postat av: Taralddiana

Thanks for the info!

2010-06-15 @ 11:02:48
URL: http://taralddiana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0