19 November Kan ni tänka er några julkort till....



Jo det har blivit några julkort till men nu får det snart räcka...
- Svar på din fråga Lena K är att jag säljer lite kort men jag skickar en hel del själv också. Kika gärna in i Lena Ks blogg där kommer ni att möta en karismatisk kvinna (Det är en upplevelse att se henne dansa).

Ska plocka fram några foton på lilla Felicia som jag vill scrappa det var ett tag sedan jag gjorde något till hennes album.


Gillar pappret & stämpeln.






Här kommer en favorit som jag gjorde igår kväll.


En liten närbild.


Inkido har blogg candy kika in och anmäl er vet ja!

Tjillevippen nu snöar det!
Lena

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha...tack Lena det var snällt :)



Det är inte samma upplevelse att se mig gå ut med hunden vilket jag måste göra nu, pust! Här är massor av snö!!



Så vad gör man för att köpa några kort av dig? Jag brukar enbart skicka till några av den äldre generationen som inte har internet...men till de jag sänder vill jag gärna köpa av dig :)



kram/Lena

2008-11-19 @ 12:41:41
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahaha...tack Lena det var snällt :)



Det är inte samma upplevelse att se mig gå ut med hunden vilket jag måste göra nu, pust! Här är massor av snö!!



Så vad gör man för att köpa några kort av dig? Jag brukar enbart skicka till några av den äldre generationen som inte har internet...men till de jag sänder vill jag gärna köpa av dig :)



kram/Lena

2008-11-19 @ 12:41:51
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Onsdageftermiddag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



Helläckra kort du har gjort men så gillar jag BLÅ...också



Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.



Lisbet

2008-11-19 @ 13:27:46
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Gillar oxå det sista kortet, kanonmkt! :-)

Jorå, Stämpelstafetten är jättekul men det är lite krävande faktiskt, det kan man inte säga annat...

2008-11-20 @ 00:19:40
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0