20 November Gillar detta papper....

Har ett rött mönstrat papper som jag blivit förtjust i så det fick bli ett julkort till med det.. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart jag har köpt det. Kan det ha varit av dig Viktoria? Det röda bandet är från Mitt pysselrum i Åmål hon har fått in lite Magnollia stämplar så jag kunde inte hålla mig utan köpte en tomte.  Malin har jätte mycket fint i sin lilla butik väl värt ett besök.



Scanningen blir suddig när det är lite höjd på grejerna tråkigt men men.
Har färglagt Hängeltomten med Promakers. Ska ta med lite stämpelmotiv till jobbet i helgen för att se om jag kan lära mig måla med dom.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Att du får till alla att bli så fina :) hur länge har du hållt på att köra kort och liknande med den tekniken? Det ser kul ut fast jag har så många intressen så jag ska nog försöka låta bli att skaffa fler iaf nu....men sen kanske :D



Nu ska jag sova efter en intensiv dag!

god natt på dig!

2008-11-20 @ 23:47:40
URL: http://lena.kald.blogg.se/
Postat av: Lena

Ps. jag har gjort en länk till din sida från min...jag börjar lära mig och snart måste jag också fixa en snyggare layout. Ska ta lite nya och framförallt bra kort först bara :)

2008-11-20 @ 23:49:15
URL: http://lena.kald.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hmm.. jag undrar om det isåfall är baksidan på något papper.. Men jag känner inte igen det så där exakt.

Jättefina kort du gjort. Är in här och kikar nästan varje dag :-)

ha det gottigt

Kram

viktoria

Postat av: paulaw

Håller med dig jätte härligt papper och ett härlig kort/kram Paula

2008-11-22 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0