30 September Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen har jag fått min nya dator efter 2 månaders väntan på en recovery skiva för att återställa den till svenska!
Så i eftermiddag har jag installerat in den nya fotoskrivaren och faktiskt testat att skriva ut några kort och de blev jätte fina.
Nu återstår det bara att få in den nya datorn i nätverket men det trådlös adaptern funkar inte i Vista naturligtvis puh...
Ska ha hit någon datakille till veckan förhoppningsvis som kan installera om hela nätverket och se till att allt funkar. Det ska bli så skönt när allt är fixat så jag kan starta mina fotokurser. Mikaelas kan jag nog börja med för jag har photoshop elements på denna datorn men ska installera det stora photoshop på den nya så fort jag får den har fått internet installerad.

Har inget nytt att visa men jag har ett foto på Jonathan som villigt ställde upp som fotomodell igår!


Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: paulaw

Det var en lång väntan:-) Fin bild du har tagit. En riktig goding

2008-10-01 @ 17:28:51
Postat av: Ulrika

Mm, vilken bildskön kille!

Undrar var han har fått det ifrån?! ;-)

2008-10-04 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0