7 September Festen är över......

Ja då var mina 40 års kalas över.... Igår hade jag och tre andra arbetskamrater fest för våra kamrater. Det blev en lyckad fest med god mat och tävlingar och dans. Men bakissmellus kom faktiskt inte på besök i dag och det var skönt. Fast litetrött är jag ju var väl hemma vid halv 4 tiden i natt.
Det här fina Efva Attling halsbandet fick jag av mina arbetskamrater

(Äntligen funkade det att ladda upp bilder)

 och ett mycket fint scrappat stort kort ska försöka att ta kort på det imorgon och lägga ut det det måste ses.

I morgon får jag börja planera för nästa kalas nämligen dotterns konfirmation.

Ha en skön söndag kväll!
Lena

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Stort grattis får jag ju lov å säga först å främst! =)

Å vilket sjukt fint halsband! Det måste du vara riktigt nöjd över! =D

Hoppas du haft en trevlig helg annars!

Stor kram Petra

2008-09-07 @ 23:39:27
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Emanuelsson

Jättefint halsband! Det är säkert Inge som valt ut det, superfniss...

2008-09-09 @ 16:23:04
Postat av: Annika

Jättefint halsband. Ser fram emot sju sorters goda kakor på lördag!!

2008-09-10 @ 08:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0