9 September Förberedelser......

Igår så bakade dottern bullar och idag tänkte jag testa att göra mini muffins med frosting på. Får se hur det går. Det är lite förberedelser in för dotterns konfirmation.  Kläder som ska fixas och städ och sådant.

Scrappade igår men det är en present till min sons flickvän och jag vet inte om hom är här och tittar ibland så det får jag visa efter hon fått det.

Håller på att försöka få mina amerikanska släktingar att byta flygplats till en närmare men det går trögt i komminikationen så vi får väl se vad det blir.

Ska försöka hinna att göra ett konfirmationskort idag också.

Ha en skön tisdag!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefina kort du gjort!! Jag blir inspirerad av att titta i din blogg.

Du får gärna titta i min.

Nettan

2008-09-12 @ 19:59:32
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0