20 februari Ett kort till en busschaufför...

Jag fick en beställning på ett kort i början på veckan men det föll i glömska men blev påmind i går kväll så i morse så fixade jag ett kort. Det skulle vara till en busschaufför som fyller 40 år och gillar/spelar fotboll. Klurade ut hur jag skulle få till detta... Men så här blev det och jag hoppas det duger.

Det här är framsidan. Jag har skurit ut halva rutan så gubben är stämplad på insidan kortet. Använt en hel del 3D kuddar så de är inte så platt som det ser ut på bilden.




Här är insidan. Chauffören blev en fotbolls spelare.



I går när jag var i Karlstad på min behandling så passade jag på att köpa två FIRA byråar som jag ska ha på mitt pyssel bord/bänk. Nu ska de "bara" spikas ihop och betsas...

Ikväll bär det av till Glava på 50 årskalas det ska bli kul.

Ha en skön helg!
Lena

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Wow! Vilket superfyndigt kort! Du har verkligen lyckats med det!

Kika in i min blogg ;-)

2009-02-23 @ 01:41:20
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Articcisters

Hej hallo...



Efter en månads blogsurfingbrist är jag nu ute och tar in en massa inspiration och nya ideer.



Lisbet

2009-02-24 @ 08:51:44
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Jättefiffigt o snyggt kort Lena!!!

2009-03-02 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0