19 oktober Lite alster....

Jag har faktiskt pysslat lite men det har inte varit så mycket som jag hade velat. Tiden är för kort helt enkelt och orken tryter lite. Jag pysslar när jag är avslappnad och inte stressad. En del kan nog pyssla för att bli avstressade men det kan inte jag  då knyter sig det kreativa tänket...

Jag har gjort ett gäng med tändsticksaskar de första glömde jag plåta men här kommer andra omgången.


En arbetskompis fyllde 40 år i fredags och då gjorde jag ett gratulationskort.

Märket är från den gamla kliniken vi tillhörde när Säffle hade ett sjukhus det var tider det....
Han är sjuksköterska och hockeydomare hittade ingen ambulans att stämpla så jag fick rita en på frihand....


Ska försöka gör lite fler tändsticks askar och ett tackkort som jag har fått beställning på.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Hej vilka fina presenter du gör:)



Såg på Kristas sida att du ocskå ska åka till Vintersol den 10 november.

Skulle vara jättekul att ses!

Jag åker från Norrköping och ska endast stanna en vecka men det är bättre än inget.

Hoppas du hör av dig.

Mvh Eva Johansson

[email protected]

2009-10-23 @ 10:19:46
Postat av: Jenny Hoberg

så mycket fint du har gjort ...



mvh jenny

2009-10-25 @ 17:06:53
URL: http://lantligkreativanda.blogspot.com
Postat av: Jeanette♥

mycket fint mamma! hoppas du kommer igång med detta igen för detta gillade du :) och när jag får barn vill ja ha en massa album som är handgjort utav deras mormor de är på ett vis ett minne av dej puss på dej mammsin:)<3

2011-11-25 @ 23:25:18
URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0