7 April Tillbaka.....

Ja då är man tillbaka i vadagen igen! Det har varit en jätte bra helg uppe i Stockholm. På fredag  var vi på R.E.A föreställningen på Hamburger Börs den var bra och vi åt god mat. På lördag så tog vi tunnelbanan till Söder och gick och strosade och shoppade lite förstås. Vi kikade in på Skapa Hobby där shoppade vi lite. Trodde affären skulle vara större, mycket trevlig personal var det. Tycker att Annasscrapbooking håller sig mycket bra i förhållande till de affärer jag har varit i hon har det mesta. Vi gick från söder genom Gamla stan och vidare mot "plattan" så det blev några kilometers promenad. På Lördag kväll så käkade vi mycket god mat på Helen´s krog i Vasastan. Ska man äta där ska man vara utsvullten för det var helt otroligt stora potioner! På söndag strosade vi lite mitt i stan och tog sedan tåget hem! En mycket lyckad helg med trevlig sällskap!

Hade inte kameran med så det får bli några scannade bilder på det pysselsakerna jag handlade.

image484

Ett stickers ark med Penny Black motiv, aluminium etiketter, 2 st Promakers pennor, 1 pensel 00, Drew drop, 1 stämpel från Inkido och en QK die.

Lite papper inhandlat på Panduro.
image485


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack snälla för kommentar hos mig!
Vad roligt med lite nya inköp, det kan man aldrig få nog av *ler*.

2008-04-09 @ 10:55:19
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0