7 November Tackkort & fotoredigering.......

Ja då är det fredagh igen... veckorna går allt fort trots det tråkiga vädret...
Nu är student tack korten färdiga. De blev enkla men Jonas blev nöjd.




Hittade ett sätt att räta upp bilderna som jag har scannat snabbt och lätt gick det. Det tråkiga är att om två dagar så går provtiden ut på Photoshop och jag kan inte köpa det förrän vid nästa lön så det blir ett glapp....
Det har varit jätte kul att gå Mikaelas Photoshopskola har lärt mig massor. När jag köpt det riktiga Photoshop så ska jag ta mig an den andra photoshopkursen i Jönköping.

Var ju bara tvungen och testa  lite ramar som Mikaela skickat. Det var lite trixigt men så kul!


Imorgon jobbar jag så ha en skön helg!
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0