12 Januari Målar.....

Vi har målat väggarna i vardagsrummet och finrummet. Det blev vit med en gnutta svart i vet inte om jag är nöjd känns kanske lite kallt men jag ville absolut inte ha gul eller rosa nyans så då blev det denna.  Idag ska jag måla alla lister vita och det kommer att ta sin tid...


Här kommer lite blogg candy!
Sallys Creative Corner har en två stora scrapppaket att lotta ut!


Klicka på bilden så hittar ni dit!

Här är utlottning på fina kläder klicka på bilden så kommer du till sidan!


Idag tror jag att jag blåser bort rena höststormarna ute!
Lena

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker då det ser snyggt ut! Listmålning, nja mindre kul men det blir så snyggt när listerna också fått sig en omgång med penseln. Nu senast köpte vi nya lister, vi han inte, och orkade inte heller. Fast man sparar ju en hel del kosing på att måla om de gamla. Vissa av våra var trasiga...så det gjorde det lättare att känna att vi skulle köpa nytt.



ha en skön dag! Kram



2009-01-13 @ 11:02:06
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0