17 Januari inte mycket pysslat ...

Har ju målat om här hemma så det är väl det pyssel jag har sysslat med så att säga. Koncentrerar mig lite mer på fotografering just nu men scrapping lusten kommer väl tillbaka så småningom skulle jag tro. Har lovat att skänka några priser till ett lotteri så jag får väl försöka pyssla ihop något.
Inkido har bloggcandy och mycket nyheter på G!


Så här ser det ut hos oss nu för tillfället.


Rörigt värre men det blir väl bra när det blir färdigt!
Ha en skön helg!
Lena

Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår att du vill fota...det är ju super kul. Väntar på objektiven och blixten...trodde vi skulle få delar av detta förra helgen men icke! Fst det kommer :)



Hur går det med renoveringen, är ni helt klara nu!



Kram

2009-01-20 @ 14:40:02
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Ulla

När vi renoverade köket förra hösten höll jag på att bli tokig och då hade vi anlitat hantverkare som skulle göra det på 4 veckor. Det tog 6 veckor istället. Säkert inte särskilt länge egentligen.

2009-01-21 @ 14:46:09
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0