Felicia några timmar gammal!

Felicia några timmar gammal!

Ja då har jag varit på en första Bengascrapp! Det var Papper & Sånt i Bengtsfors som hade en scrappträff. Det var kul att se andras alster och shoppa förstås!! Denna LO hade jag först tänkt göra i babyrosa men jag blev aldrig nöjd så då bytte jag färg helt till det vinröda hållet och blev ganska nöjd.  Färgerna på bilden överenstämmer inte helt med verkligheten. Felicia (Kusin till mina barn) sover sött för bara några timmar sedan kom hon till världen i raket fart hemma i badrummet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh sicken liten goding, LOń är jättefin!

2006-10-10 @ 10:09:09
URL: http://www.annasscrapbooking.se
Postat av: Berggren

Jättefin bild Lena! Ska bli kul, att se dina alster framöver!

2006-10-10 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0