3 December Äntligen några nya kort....

Ja äntligen kan jag lägga ut lite nya kort som jag har gjort. Det är ett dopkort och ett bröllopskort.
Dopkortet är liftat från muhren kika gärna in hos henne hon är en stor inspirationskälla.

image394

image395

Insidan av bröllopskortet. Texten hittade jag på scrappiz tror jag.
image396

Nu ska jag ta och städa bland mina scrappgrejer det är en enda stor röra. Måste ha ordning för annars orkar jag inte pyssla. Har så liten pyssel vrå att vara på, så det funkar bäst om varje grej ligger på sin plats. Sedan är det väl dags att börja med julkorten....

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se en uppdatering igen med lite fina kort, det var länge sedan!

2007-12-03 @ 11:37:34
Postat av: Paula

Härliga kort. Gillar speciellt bröllopskortet. Fina färger och glittret som markerar. Fint med ljuset på dopkortet

2007-12-03 @ 18:04:06
Postat av: Åsa/asamia

Härliga kort, med fina färger och fina detaljer!

2007-12-04 @ 20:52:13
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0