29 Juli Här har det varit stiltje....

Inte pysslat mycket den senaste tiden. Har haft semester och varit på Gothia cup med dottern, deras lag blev delad nia av ca 108 lag helt otroligt bra spelat. Annars har det väl inte hänt så mycket ska börja jobba på fredag. Ikväll när jag surfade runt så tittade jag in på Anneli Maddocks blogg och kom på en idé till ett kort så det har jag nu skickat in till hennes tävling/utmaning. 3 bidraget men tävlingen tilltalade mig annars så deltar jag sällan i tävlingar.
Ha en trivsam vecka!

image276

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej hej! Jag fäster ihop själva fickan med dubbelhäftande tejp, sätter smala strängar på kanterna så tagen ryms :-)
Vilket fint och annorlunda kort!

2007-07-30 @ 11:45:47
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Helena

Kul íde´. Jag såg hennes blogg med. Du frågade om min s skor.........mall, o svar finns i min blogg :)
/Helena

Postat av: Helena

Hej
Jag köper mina på en papperskedja som heter helmer Nilssons som ligger i växjö. Man kan handla där privat tror jag..................men man måste köpa 200 stycken , och det är kanske lite mycket för en person om man inte ska sälja. Annars vet jag inte var man köper dem. Kolla med din lokala papperskedja/kontorsbutik.
Ha det gott
/Helena

Postat av: Helena

Hej
Jag köper mina på en papperskedja som heter helmer Nilssons som ligger i växjö. Man kan handla där privat tror jag..................men man måste köpa 200 stycken , och det är kanske lite mycket för en person om man inte ska sälja. Annars vet jag inte var man köper dem. Kolla med din lokala papperskedja/kontorsbutik.
Ha det gott
/Helena

Postat av: Helena

Hej
Jag köper mina på en papperskedja som heter helmer Nilssons som ligger i växjö. Man kan handla där privat tror jag..................men man måste köpa 200 stycken , och det är kanske lite mycket för en person om man inte ska sälja. Annars vet jag inte var man köper dem. Kolla med din lokala papperskedja/kontorsbutik.
Ha det gott
/Helena

Postat av: Helena

hoppsan *asg*
Kram
Helena

Postat av: Caterina Murino

Beautiful site!

2010-11-30 @ 10:43:28
URL: http://www.caterina-murino.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0