4 Juni Vilken underbar dag.....

Vilket fantastiskt väder vi har haft idag. Jag och två kompisar besökte Klässbols Linneväveri där jag handlade en student present och en duk till mig själv. De har så fantastiskt mycket fint där. Sedan bar det av till Arvika där vi strosade runt i affärerna och handlade lite presenter till två arbetskompisar. Fikade på ett mysigt kondis och avslutade dagen med att äta alldeles underbart god mat på Olsson brygga. Imorgon måste jag gör några kort till arbetskamraternas presenter. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Viktorirmelin

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 09:18:17
URL: http://viktorirmelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0