14 Maj Äntligen en uppdatering.....

Ja det har varit lite tunnt med uppdateringar senaste tiden. Har haft det lite tungt med mycket runt omkring mig. Imorgon ska jag in och få min andra behandling för MS. Det är en ny medicin som ska vara dubbelt så mycket bättre än de andra. Hoppas nu bara att jag tål den denna gången också. Det som är positivt att jag måste till sjukhuset var 4:e vecka för att få dropp är att då kan jag kika in till Annas Scrapbooking i Karlstad. Hon har så mycket fint och är så trevlig det känns som man besöker en vän.

Jag beställde lite Magnolia stämplar och idag har jag färglagt några motiv. Ett kort har jag gjort men det är inte helt klart men jag visar det ändå. Saknar en rund stämpel där det står grattis till studenten. Den kommer nog imorgon och den ska sitta i mitten på blomman. Hoppas få gjort lite studentkort till helgen om allt löper som det ska.

Tack för alla kommentarer det är kul, fortsätt gärna med det!
Ha en trevlig fortsättning på veckan så "syns" vi.

image221
Oj då vad blek den blev är skarpare i verkligenheten.

image222

Lite färglagda stämplar med Distresser och lite Twinklings.

Kommentarer
Postat av: myamia

Superfint kort, kan tänka mig att det kommer bli jättefint med "skylten" i mitten på blomman. Kram Maria

2007-05-15 @ 01:25:28
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Gunilla/Nilla

Det var ett jättefint kort. Man blir glad av färgerna!!

2007-05-15 @ 11:02:14
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Asgeirirmelin

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 11:54:57
URL: http://asgeirirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0