21 Oktober Nu drar jag till Vintersol.....

Om en timme åker jag till Vintersol Teneriffa. Har packat vägt packat om vägt packat om....
Att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska ta med sig. Börjar få lite resfeber msåte ju snart säga hej då till familjen det blir jobbigt vi kommer ju inte att ses på 4 veckor. Ni får alla ha det så bra men kika in i bloggen för jag kommer att uppdatera med lite rapportering från Teneriffa. Och om det går så ska jag ladda upp lite bilder.

Tjillevippen
Lena


Kommentarer
Postat av: Heléna

Hejsan Lena! Ha nu en trevlig resa,Hoppas att du får mycket sol och värme , ta väl hand om dej många kramar från Heléna.

2007-10-21 @ 08:20:27
Postat av: Jay Jay

Hi Lena,

I wish you nice days in Tenerife with much sun and good weather. Here in Germany it is so cold *brrr*.

Greetz,
Jay Jay

2007-10-21 @ 10:20:54
URL: http://stempelelfejayjay.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0