4 Oktober Inget nytt att visa....

Har jobbat så jag har inte hunnit att pyssla förutom att virka och sticka lite. Börjar få resfeber ska på en 4 veckors rehabilitering på Vintersol Teneriffa för min MS. Undrar vilket pyssel och pocket böcker jag ska ta med mig? Har ni några tips? Det kan bli lite långsamt på kvällen om jag inte hittar några att umgås med. Förra gången var det helt underbart, träffade ett gäng underbara människor och vi hade så roligt ihop. Det var så bra så denna gång kan det inte bli så bra.... men jag hoppas. Önskar att Monika hade fått rehabilitering men hon fick avslag vi hade planerat att bo ihop vi trivdes så i varandras sällskap förra gången. I allafall ska det bli skönt att komma till värmen ett tag och få träna. Det är träning hela dagarna så det där med att ligga på playan det hinner man bara på helgerna. Det ska bli kul att visa min sjukgymnast som jag hade för 2 år sedan det kort vi tog på honom och mig och hur jag ser ut idag 20 kg lättare.  Han gav mig vinken om att jag behövde gå ner några kilon för att må bättre och det har jag nu gjort. Tänkte faktiskt ta några fler kilon där nere när man bara kan fokusera på sig själv  och träna och få all mat serverad.
Får gå in på det svenska internet cafét och skriva lite i bloggen under tiden jag är där. Hoppas man kan ladda ner lite bilder också i bloggen. Nej nu tror jag faktiskt att jag tar kvällen hoppas jag får gjort lite pyssel under helgen.

Go kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan Lena
Vet inte om du åkt än men tänkte komma med ett tips. Stämpla upp massor med "tryck" och så tar du med färg så kan du färglägga när du inte har annat för dig.. Jag tvivlar dock inte ¨på att du får massor med nya vänner så du kommer förmodligen inte hinna pyssla alls..
Kram o sköt om dig
Viktoria

2007-10-08 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0