4 September Ny Lo till Felicia....

Igår så fick jag lite nya foton på posten. De flesta var från Felicias 1 års dag. Hon var så rolig och lekte titt ut bakom en dörr, så det fick bli en dubbel LO med de korten. Det är en tävling hos Annas Scrapbooking där man skulle använda akrylfärg och en stämpel så jag gjorde det på denna LO. Köpte ju Swirl stämplar ett paket för ett tag sedan här har jag använt allihop så som de sitter på förpackningen. Egentligen ska de ju användas var för sig på en akrylkloss. Har duttat lite glitterlim på swirlsarna och stämplat med akrylfärg & foamstämplar Titt ut ! Philadelphia tror jag alfabetet heter. Ritat med svart tusch runt bokstäverna för att framhäva dom lite mer. Har även dragit med en pensel med akrylfärg runt korten för att rama in dom. Blev ganska nöjd faktiskt.
image319
image320
image321
image322
image323

Ha en trivsam dag!


Kommentarer
Postat av: Akleja

Så fint du har gjort. Vilken kul idé att använda alla stämplarna tillsammans.
Hej från Carina.

2007-09-04 @ 15:54:49
Postat av: Marianne-marsipan

Åååååh, vad fint!!!

2007-09-04 @ 18:26:38
Postat av: Baraal

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-04-15 @ 10:21:33
URL: http://baraal.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0