7 September Detta fick jag på posten....

Idag var det kul när posten kom, den hade något annat än räkningar till mig idag :)
Fick mitt första Magnolia månadspaket. Tyckte de var jätte fina väl värt pengarna (199 kr) tycker jag.
Så här såg det ut när jag monterat och stämplat.
image338

Dock har jag nu skärt bort vingarna på stämplarna tycker de är finare utan (en smak sak ).

Sedan fick jag vinsten från Tussan idag en dekorerad chokladkaka lagom till fredagsmyset!
Den var ännu finare i verkligheten än på bild så då förstår ni att den var fin! Tusen tack Tussan! Länk fins till höger.
image339

Här kommer baksidan!
image340

Härlig va´!

Ha en mysig fredag!
(Lämna gärna en kommentar det uppskattas :))

Kommentarer
Postat av: Jay Jay

Hi Lena,
the new kit from Magnolia is really cute, can't wait to get the stamps in Germany =). And congratulations to your win from Tussan again! Looks really great!!
Have a nice weekend,
Jay Jay

2007-09-07 @ 21:06:32
URL: http://stempelelfejayjay.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0