2 April Vinst och present.....

Idag var det kul att öppna posten. Jag har nämligen vunnit ett kort som Asamia har gjort, jag som aldrig vinner vann! Jag vill bara säga att det är ännu finare i verkligheten. Det är så roligt att få se andras kort i verkligheten särskilt Asamias hon var en av de första som jag inspirerades av när jag började med denna hobby och hon har fortsatt att inspirera. Kika gärna in i hennes blogg och på hennes hemsida där finns mycket fint att vila ögonen på.
image482

Jag fick ett paket på posten från tyskland idag med mycket fina saker i! Thank you Jay Jay for a lovley packed!

image483


Jag hjälper en tjej som kallar sig för Jay Jay att köpa stämplar från hÄnglar&stÄnglar hon kan ju inte beställa dom till tyskland så jag är en mellanhand. Det har fungerat jätte bra tills i början på mars då jag skickade några styckstämplar från hänglar som hon köpt via mig, det brevet har inte kommit fram :-( Eftersom det inte var rekomenderat så går det inte att söka eller få ut någon ersättning. I måndags skickade jag ett nytt brev med andra stämplar hon beställt så nu håller jag tummarna att de hittar fram annars så får jag skicka det rekomenderat i forsättningen. Gå gärna in på hennes blogg och titta hon gör mycket fint!

På fredag sticker jag och maken och några kompisar till Stockholm över helgen. Det ska bli riktigt kul. Har funderat på att kanske besöka Skapa Hobby på lördagen, någon som varit där som vet om det är värt ett besök?

Ha nu ett riktigt bra dag och glöm inte lämna en liten kommentar!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Lena!!!
Grattis till det fina kortet. Tråkigt med paketet till Tyskland :o(
Blev ju en del handlat på mässan i Lördags men det va ju väntat ;o) Nu har jag börjat ta tag i rummet igen så jag får min lilla scraphörna klar snart :o)
Ha en trevlig helg i Sthlm.
Kram Jeanette

2008-04-02 @ 14:07:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Sussig

Vad kul med vins och ett paket.
Jag var på Skapa förra veckan och tycker absolut att det är värt ett besök. Shoppade massor.

2008-04-02 @ 14:27:02
Postat av: Jay Jay

Hi Dear,

it`s good to read, that my envelope arrived you =) But what is the matter with my card? Is it broken? There is a black something on Annie`s head. Of course I didn`t send it such like this ;)

Ohh and I`m still hoping and praying that the last envelope from you to me will still arrive. I`ll tell you =)

Hugs from Jay Jay

2008-04-02 @ 14:32:15
URL: http://stempelelfejayjay.blogspot.com/
Postat av: Annika

Ha så kul i Stockholm. Så klart att du skall gå en sväng till Skapa hobby och kolla läget, det är säkert bra.

2008-04-02 @ 18:41:43
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: paulaw

Ni får ha en trevlig resa. Har du kameran med dig? Vi har ju läxa vet du:-) Kramisar

2008-04-02 @ 21:50:38
Postat av: Louise (vbg)

Ha en härlig helg i stockholm. Kul att du vann...Grattis! kramiz

2008-04-03 @ 19:46:19
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0