17 Augusti Tröttnat......

Vilket tråkigt semester väder jag har har... Nu har jag bestämt mig för att börja rensa här hemma det är ju inte så mycket annat att göra när vädret är som det är och de flesta har återvänt till jobb och skola. Maken har kört hem släpkärran som det är kåpa på så det är bara att börja röja.

Väntar på de nya Panduro och Ikea katalogerna det ska bli kul att kika i dom. ...

Nä nu har jag tröttnat på att inte kunna visa mina kort jag har gjort så jag har kopplat in den gamla skrivaren igen, så nu kommer det lite bilder på mina kort.

Nu står jag och pysslar för det med mesta och det är jätte skönt har mer översikt på något vis! När jag gjorde de senaste korten har jag försökt att använda spillpapper för det har man ju en del av eller hur.....

Men jag SAKNAR min nya dator.........

Ha en bra söndag!






Kommentarer
Postat av: lenislenis

Snygga kort! Faramför allt belv jag förtjust i mittenkortet!

2008-08-17 @ 19:41:51
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej. Vilka fina kort...



Malin

2009-06-05 @ 10:14:21
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0