7 Augusti Fyllt år.......

Ja här är det långt mellan uppdateringarna för tillfället. Jag är inne på min första semester vecka fint väder eller hur!!!
Men jag har iallafall börjat göra iordning och inreda pysselrummet. Var på Ikea i tisdags men jag fick total idé torka vad jag ville ha till pyssel rummet.

Jag har köpt mig en ny dator men den blev det något fel på så den är installerad på finska. Väntar på en skiva från utlandet så jag kan nollställa den och installera om den på svenska.

Började semestern med att fylla 40 år så det var lite kalas under helgen mycket trevligt. Fick jätte mycket fina saker. Fina tavlor av mina kusiner med respektive designade Stig Kälvelid fick jag. Av maken och barnen ett objektiv till kameran ett 70-300 mm Tamron och en canon fotoskrivare. Men som sagt vad några kort i bloggen och utskrivet blir det inte förrän datorn är tillbaka och förhoppnings vis på svenska.

Imorgon ska jag till Karlstad för att titta på Peter Jörback och Eva Dahlgren det ska bli kul det var en av de fina presenterna jag fick.

På lördag ska jag på bakluckeloppis hos min kusin på hennes gård kanske blir av med lite grejer som jag inte använder.

Nästa gång jag uppdaterar hoppas jag att jag kan visa lite nya bilder.

Ha en trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: paulaw

Grattis Lena i efterskott och ha en skön semester

2008-08-07 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0