30 December Shoppat......

Jag har länge velat ha ett objektiv med lite bättre ljusstyrka alltså som jag kan ta bilder med utan att behöva ha blixt på när ljuset inte är så bra. Nu har jag köpt denna eller jag har beställt den och hoppas få den nästa vecka.


Det är ett billigt objektiv men det ska vara bra för det priset och bra för portättbilder. Ev så kommer jag att köpa till några mellanringar så jag kan använda det som macroobjektiv.  Helst skulle jag vilja ha ett 100mm objektiv macro men det kostar många tusenlappar så det får jag spara till lite längre fram. Det ska bli så kul att få testa detta objektiv och försöka mig på lite porträtt.

Nej nu ska jag dra ner till stan för att handla maten och tingen för nyårsafton!

Ha en skön vinterdag!
Lena

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul med nya objektivet! Vår stora digitalkamera är det något vajsing med så jag plåtar enbart med den lilla som hänger med i rullstolen nästan vart jag än är :) Blir inte så toppen bilder men det blir många bilder :D



Ni verkar få ett skönt nyår med mycket mys! ;D



Jag, Peter & Hanna har nu handlat det mesta missade lite men det fixar vi i morgon. Så nu är det bara städningen kvar och lite matlagning och dukning i morgon...ja man kan behöva lite press ibland iaf gör jag det. Jag jobbar bäst under press fast inte stress det är olika.



Önskar dig ett riktigt gott nytt år 2009!



Ps.Hoppas vi kan ses något...under kommande år :) Vi bor ju inte allt för långt isär! Vore super kul, verkligen!



Kram!!

2008-12-30 @ 22:17:31
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

Ha ett riktigt gott nytt stämpelår och lycka till med det nya objektivet. Ser fram mot att få se många härliga porträtt.! kramiz

2008-12-31 @ 13:24:53
URL: http://louisevbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0