11 Februari Har inte glömt ......

Jag har inte glömt att jag har en blogg men det har varit mycket jobb och idrott senaste tiden. Inte nog med det utan jag har dragit igång och börjat renovera hallen! Emma och Jonas har hjälpt mig få bort de gamla tapeterna och nu är det spacklat och slipat har även slipat golvet. Imorgon ska jag börja måla taket och listerna. Det tar sin lilla tid och vad mycket slipdam jag har städat men det kommer hela tiden nytt ner dimpades.... puh

Jag har även gjort några layouter som Helena på 4U Design ska få skylta med. Det är produkter från hennes butik. Hon har beställt många nya papper det ska bli spännade foch se för det ska vara något nytt märke.

Hoppas att solen skiner imorgon också så jag kan fota Layouterna innan jag ger dom till Helena.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Wow, va häftigt att du har dragit igång och renovera hallen! Skall bli kul att komma och hälsa på dig nästa gång och se vad du har åstadkommit. Layouterna är säkert lika fina som de brukar vara.
Vi hörs, skall förresten försöka komma till träffen den 23:e.

2008-02-11 @ 21:40:28
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Paula

Vad kul att få skylta med dina härliga LO:s. Det blir perfekt att titta på något fint när jag går förbi Helenas skyltfönster på lunchpromenaderna.
Kramisar

2008-02-11 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0