13 Ferbruari Kortutmaning....

Förra veckan så surfade jag in på Theresias blogg och hon hade en kortutmaning. Jag skrev att jag gärna ville deltaga och jag vann ett kortpaket som jag nu har fått på posten. Utav detta matrial som jag har fått av Theresia ska jag gör ett kort som sedan kommer att visas i Theresias blogg med de andra 5 som också har fått ett kortpaket.
Så här ser matrialet ut som jag fick. Resultatet får ni kika in hos Theresia och titta på om ca en vecka.
image452

Här är pappren ett gult till kortstomme och en ljusgult enfärgat och tre mönstrade.
image453
Jag hann att måla motiven innan jag kom på att jag skulle scanna allt matrial.

Nu återstår det att få till något bra...

Ha en skön onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: paula

Oj oj oj, det här kan bli riktigt bra. Vilket sött motiv:-)

2008-02-13 @ 21:33:47
Postat av: Axelgabrielle

A very nice site keep it up. Regards

2008-09-08 @ 09:26:33
URL: http://axelgabrielle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0