25 Februari Måndag igen.......

Ja då var det måndag igen tiden går fort men tycker faktiskt jag har hunnit med mycket i helgen.

I fredags så började jag tapetsera om hallen det tog hela dagen men det blev  riktigt bra.

På lördag hade jag en miniscrapträff hos Heléna på 4U Design i Åmål. Vi blev fyra st som satt i butikens pysselrum och scrappade. För min del blev det inte mycket gjort pratade mest och tittade på de andras grejer:) PaulaW var smart och hade gjort iordning några LO som var halv färdiga det ska jag göra nästa gång så man får lite gjort. Ni måste gå in på paulaw i galleriet på Scrappiz och titta på Paulas fina Layouter. Hon har så fräcka detaljer och genomtänka Lo´s helt underbar verk.

Jag gjorde faktiskt en LO när jag kom hem från träffen innan Melodifestivalen började blev så där nöjd men men.

Tittade på melodifestivalen och tycker nog att de bästa låtarna gick vidare men helt klart bäst var Björn Gustafsson. han är bara för härlig :)

På söndag så var jag iväg på handbollsmatch i Kil tyvärr blev det förlust för mina tjejer men A-laget kämpade sig till en vinst det var kul.

Sent på söndag kväll så lackade jag paketten i hallen. Får lacka en eller två gånger till skulle jag tro innan de blir färdigt.

Idag ska jag laga mat med några tjejer och köpa vit färg så jag kan börja måla hallmöblerna.

Ha en bra början på den nya veckan!

image458

Har använt Karen-Mari klipp, hjärt brads, akrylfärg, organzaband och papper  inköpta hos 4U Design Åmål. Har lagt 3D lack på några hjärtan med den syns dåligt på fotot (finns också hos 4U design). Blommorna är från "slaktade" ljusmanschetter, knapparna har jag köpt på Kupan Röda korset.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Underbara hjärtan på layouten

Ha en skön måndag.

2008-02-25 @ 13:35:47
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: paulaw

Tack för i lördags. Jätte trevligt. Tiden gick för fort bara. Vad härlig LO:n blev. Du lyckades få hjärtan
och kärlek överallt. Underbart:-)
Slit inte ut dig med hallen

2008-02-25 @ 19:29:32
Postat av: Viktoria

Tjenis.
Tack för kommentaren..
Borde vi inte fixa en träff här i trakterna under senvåren. Typ Maj eller nåt. Jag kommer gärna och scrappar och säljer..
Eller det kanske e ngt på G som man inte vet om :-)
För nu finns ju 2 shoppar i Åmål och så jag finns ju åtminstone på nätet.
Kram
Viktoria.. Jobbar Lördag om det är så att ni är shoppingsugna...eller pratsugna :-)

2008-02-25 @ 23:21:35
Postat av: Petra/Paradise

Vilken fin lo!! Gillade verkligen hjärtana!! =D
trevlig med pysselträff å melodifestivalen!
Björn är bara för skön! ;)
Många kramar Petra

2008-02-26 @ 21:10:33
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Förresten, så fint du gjort det här inne!! =)

2008-02-26 @ 21:10:57
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Ulrika

Go'kväll!
Nu är jag igång med datorn!!!!!
Tacka Paula för inspirationen hon gav mig efter att ha sett hennes fina verk!
Nu låter jag en layout få ta tiiiid!
Vi höres...

2008-02-26 @ 22:41:55
Postat av: Eva-Lena

Finfin Lo!
Nä, nu får du allt ta kort på tapeten oxå o visa hur det blev-håller själv på att dra hem en massa tapetprover. Ska tapetsera om i 2 hallar-sååå svårt att välja!

E-L

2008-02-27 @ 18:10:48
Postat av: Viktoria

Hej Lena
Nu är det nog dags att hälsa på syrran på lördag. Har 15% i butiken för att fira Internationella kvinnodagen (man kan alltid hitta bra skäl att fira)
Dra med dig lite Åmålingar också :-) Åtminstone kan du ju sprida ryktet till dem :-)
Har även rabatt i webshoppen.. Går att samköra..
Kram
Viktoria

2008-03-02 @ 17:25:16
Postat av: Annika

Väntar på bilder på hallen, hur går det?

2008-03-03 @ 08:57:44
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Glennmelisa

Great site and interesting informations. THX!

2010-01-06 @ 08:07:25
URL: http://glennmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0