14 Januari Målar.......

Har haft mycket och gjort sista tiden så det har inte blivit mycket pysslat. Jag köpte ju en Dove blender så jag har testat att måla stämplemotiv med den. Det fungerar bra med akvarellpennorna tycker jag. Måste nog köpa nya stift och vätska tror den håller på att ta slut. Har blandat och målat med akvarell pennor och Twinklings och Distress de har alla sina för och nackdelar. DEt är kul att variera när man målar. Har ju surfat runt lite bland olika bloggar och hittade denna blogg. Här finns det jätte braa tips om hur man ändra i blogg.se. Jag har ändrat skylten så den blev lite större och fick bort den ursprungliga texten. Ska försöka fixa lite mer när jag hinner och orkar.

image434



Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Akleja

Jättefint målat. Det är kul att se samma stämpel målad i olika färger.

Hej från Carina.

2008-01-15 @ 21:12:54
Postat av: Jeanette

Hej!!
Va snyggt du målar. Blir verkligen imponerad av alla som kan måla så fint.JAg ligger i träning men jag får ändå inte till det. Hade tänkt anmäla mig till kursen hos Dekorera med mera men hann inte förän det va fullt.Men jag ska ställa mig på kö,tänkte jag.
I morron Fredag så har jag gjort havtid på strålningen så på Måndag kan jag börja räkna ner ;o) känns skönt.
Ha det så bra.
Kram Jeanette

2008-01-17 @ 20:41:37
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0