22 Juli flytt.....

Ja nu har sonen flyttat till lägenhet och dottern har flyttt ner i källaren i hans gamla rum och vi har flyttat in i dotterns rum puh.... Så nu är vårt fd sovrum klart för att inredas till pysselrum jippiii!

Har dock mycket omkring mig denna vecka så det blir nog inte pysselklart förrän till veckan. Jag har bestämt mig för att inte köpa några nya hyllor och dylikt och tapetsera förrän vi har bytt fönster. Det blir förhoppningsvis i höst eller till våren. Sonens hyllor och byrå får duga så länge. Har fått en lång bänkskiva från sonens lägenhet och den ska jag ha till skrivbord. Ska försöka fota lite så ni kan följa förvandlingen!

Igår så köpte jag mig en ny dator en enkel som jag ska ha för att surfa på nätet och redigera lite bilder med. Måste nog ta hem någon som kan greja med vårt trådlösa nätverk som inte vill fungera riktigt bra :-(


Nästa helg vankas det 40 års kalas det ska bli kul med lite fest i glada vänners sällskap. Hoppas bara att det fina vädret håller i sig så vi kan sitta på altanen.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska bli spännande å se lite bilder från ditt pysselrum.

Är det du som fyller???

2008-07-23 @ 20:44:11
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Kul med ett helt pysselrum. Det blir som en födelsedagspresent nästan ;-).

Grattis!

2008-08-02 @ 01:20:02
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Karstenadele

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-06-26 @ 08:21:12
URL: http://karstenadele.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0