21 Mars Glad Påsk........

Glad Påsk!

Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut några LO som jag har gjort men den stora datorn där allt ligger i är sönder. Lämnade in den och fick tillbaka den igår men när vi kopplade in den igen så var de fortfarande samma fel att den inte går igång utan det står "no signal going to sleep" och sedan släcker den ner. Fläckten går för fullt i den och det går varken att sätta på eller stänga av på framsidan som vanlig utan måste stänga av på en knapp på baksidan.
Oh vad trött jag blir vill ju ha den nu ihelgen.....

Tur är att den gamla bärbara dator funkar så jag kan gå ut på nätet och skanna kort i allafall. Det blir förhoppningsvis några kort gjorda i helgen som jag kan ladda upp.

Nej nu ska jag ner i köket och göra en påsk middag till familjen.

Glad Påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Trögt när datorn krånglar.....
Glad Påsk!!!!!

2008-03-21 @ 18:54:07
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: paulaw

Glad Påsk och hälsa familjen. Vi syns på fotokursen

2008-03-22 @ 10:14:15
Postat av: Louise (vbg)

Ha en riktig härlig påsk. Kul med fotokurs, skulle gärna vilja gå något sådant oxå,men tiden ..... ;) kramiz

2008-03-22 @ 11:46:38
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0