23 Mars Mätt.........

Oj vad jag har ätit mat denna påskhelg. Nu får det bli diet ett tag....... Men gott har det varit...
Hade tänkt att göra en del i Cybercropen på Scrappiz men jag har inte hunnit att scrappa något under helgen.
Jag har istället umgåtts med min familj och har haft vänner här på besök. Hade inte planerat något inför påsken utan det har bara blivit spontant att vi har träffats. Det känns väldigt skönt ingen stress utan lugnt och improviserat utan en massa måsten innan.

Ikväll så har jag iallafall tränat lite att måla så som Linda Muhr lärde oss på kursen. Har målat på akvarell papper och jag blev rätt nöjd faktiskt.

När vi stack till T-fors så tog jag med kameran och fotade lilla Felica samt att jag brände över lite foton från Carinas kamera så när jag får hem den stora datorn ska jag beställa lite kort så jag har lite nytt att scrappa.

Någon som har tips på ett bra framkallningsställe? Skulle vilja få flera småkort på ett kort om ni förstår vad jag menar tror det ska finnas att göra när man laddar upp foton men jag vet inte vart någon som vet?

Ha en fortsatt bra påsk!

image475

Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Vad fiiiiiiint Du malar! Tank om jag kunde lara mig det ngn gang...

2008-03-23 @ 23:43:48
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping
Postat av: lenislenis

Snyggt!!! Vad du övar! Jag har inte hunnit tyvärr, men nu måste jag öva i kapp med dig tror jag ;-). Bra att ha ngn som påminner en ;-)

2008-03-24 @ 01:27:57
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Annika

Ser jättebra ut, skall försöka öva lite också nu när jag har akvarellpapper och några roligare stämplar!

2008-03-24 @ 15:22:30
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Carina H

Jättefina kort.

Expert har haft så man har kunnat välja 10x15 kort med fyra mindre motiv på - dock samma motiv och då kanske det kvittar.

2008-03-25 @ 06:47:42
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0