16 November Scrappträff...

Idag har jag varit på scrappträff i  Bengtsfors. Det var jätte kul men som vanligt blev det inte så många kort gjorda. Fick testa lite annorlunda vikningar. Men jag visar det i morgon när jag kan fota dom. Ett vanligt kort gjorde jag dock med en Magnolia tomte som jag fick låna. Tack alla för lånet av era stämplar!


Igår hade vi loppis och julmarknad på Vikenborg. Det var många försäljare på plats. Fotbollstjejerna sålda nästan allt hembakt bröd men det var  dålig försäljning på julsaksbordet tyvärr. Vi får försöka sälja lite på skyltsöndagen istället.

Ja då var denna helgen snart till enda och en ny vecka står på tur!
Sov gott!
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0